Fläsk på donken?

Jag måste ju berätta om min lilla "snurriga" beställning också.


När vi var på väg hem från Uppsala var Kerstin och Elin lite hungriga
så vi bestämde oss för att åka till McDonalds.
Vi ville inte gå in för Elin har ju ingen balans nästan så vi åkte i Drive Thru..


Efter alla hamburgar beställningar så skulle jag beställa en läsk till Elin.
Hon ville helst ha en läsk med skruvkork på.


 

Jag: En läsk också...
McDonalds personal: ok, vaddå för läsk?
J: Gärna en läsk på flaska
Mc: va?
J: Ja, en läsk på flaska. Nån läsk med skruvkork.
Mc: Lättöl?
J: Va? Nej, en F..läääsk. Öhhmm *host*.... nej en läsk på flaska. (asg i hela bilen)
Mc: va?
J: *fnissande* Va har du för dricka som det är skruvkork på?
Mc: Juice eller mjölk.
J: ok, ta en juice!


 

Alla fortsätter skratta och Emil säger att detta var ju ett jätte
bra exempel på hur snurrig jag är..


( Jaja, så kan det gå när man ska försöka säga allt samtidigt...)
FLÄSK! // Snurrhönan


Kommentarer
Postat av: Sambon

Hehe.. FLÄÄÄÄSK!

(inte lätt att bo ihop med en alldeles egen snurrhöna) =P

2009-03-27 @ 18:49:36
Postat av: Marita

haha...nu fick jag mej ett gott skratt idag oxå

Puss

2009-03-27 @ 20:07:56
URL: http://browneyesgirl71.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0