Bröllopsfotografering

I måndags var jag ut till Mia och Robin och deras charmtroll till unge Albin. 
De ska snart gifta sig och jag ska fotografera då.
Kollade lite vart vigseln skulle vara och pratade om hur de ville ha det.
Jag kommer att vara minst lika nervösa som de kommer att vara den dagen.
Man kan ju inte direkt be om att ta om "byta ring grejen" för att man inte fick någon bra bild.
Och rädd är jag att kameran ska krångla (fast den inte har gjort det någongång tidigare)
Men tar med mig gammelkameran för säkerhets skull..

Men det går nog bra.. =)
Och kul ska det bli!!


Kommentarer
Postat av: carina e

jätte fint kallas riktigt bondbröllop

2009-07-30 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0