Kanon helg :)

I lördags var jag och Emil på Buddy Holly på Göta Lejon i Stockholm.
Fick det av honom i födelsedagspresent.
Riktigt bra var det!! Tycker att alla borde se den! :)


Sen på söndagen hade mamma ordnat med middag för att fira mig, att jag har gått ut min utbildning.
Åt massa god mat och fikade gott efter.
Fick ett jätte fint guldhalsband av mamma, plastisen, emlan och mormor. Helt perfekt och kanon snyggt!!

Fick också ett pärlhalsband av min mormor som hennes mamma fick i konfirmationspresent. Alltså är det över 100 år gammalt. Det är jätte fint! Jag har gått och dragit i det sen jag var liten så jag blev jätte glad när jag fick det!

Hoppas eran helg har varit bra också!
Och snart är det jul med ;)


Kommentarer
Postat av: mäggie

sååå fina bilder!! puss

2009-12-22 @ 11:40:07
Postat av: Marita

Jättefint snuttan, förstår att du vart glad :) Å vilken tur han hade den där Emil som fick åka me iaf...hahaha...

Pussen<3

2009-12-22 @ 18:31:03
URL: http://browneyesgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu marita, jag fick tjata mig till det sen gick det vägen =)hehe..

2009-12-22 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0