Delade känslor!



Idag var sista dagen i skolan. Nu är jag undersköterska/mentalskötare.
1 ½ år har gått. Tiden har bara flugit förbi, känns som om det inte var länge sen jag började.
Det är iaf skönt att pluggandet är över,
fast det som känns lite jobbigt att inte få se vissa i klassen och alla lärare.
Men men, livet går vidare och jag är superglad över att jag har gått den här utbildningen
och tagit mig igenom den.
Nu efter nyår börjar jag jobba på schema. Har fått ett vik på nästan 1½ år  som personlig assistent
vilket jag trivs jätte bra med!
Ska bli skönt att få en strukturerad vardag och att få jobba på schema igen, det var länge sen.



Sen har jag fått hem mitt pris från fototävlingen idag. *glad*
Fast det som gör mig gladast är äran, att ha vunnit en tävling.


Kommentarer
Postat av: Mäggie

Sy är underbart, fantastiskt duktig!! Ja, tiden har vekligen gått fort.... kärlek Puss

2009-12-18 @ 09:11:14
URL: http://maggies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow! Vann du? Grattis! :D <3

2009-12-21 @ 18:55:50
URL: http://xaliverpool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0