Kul Typ!

Jag har gått och förälskat mig i sidor där man kan ladda hem olika typsnitt gratis!
Kan jag ha gått och blivit typ typsnitts beroende?

Stackars Emils dator.. ju fler jag tar hem, desto slöare blir burken...
Men det är ju så kul! Och speciellt när man ska leka i PS med bilder och texter!

Vilket typsnitt tycker ni är snyggast??

Jag tänker nog tatuera in den här latinska frasen/citatet på armen någonstans, men vet inte vilket typsnitt jag ska ha.

För er som undrar betyder "Potius sero quam numquam" = "Bättre sent än aldrig"
Vilket passar bra in på mig tycker jag, Tidsoptimist och lite glömsk ;) eller?


Kommentarer
Postat av: M

oooo svårt val, men jag tycker utan tvekan att det passar dig utmärkt... eller så kanske du ska tatuera in manana?? asg

2009-02-04 @ 14:20:21
Postat av: Marita

haha...De passar dej sååå himla bra.

Attans vad fin din sida blitt...avis...

Pöss

2009-02-04 @ 15:06:07
URL: http://browneyesgirl71.bloggsida.se
Postat av: Syster emelie <3 :)

HAHA :D har du fastnat för de nu :P xD

Har du gjort om din bloggn u gullet igen ;D snyggare än min faan ;D Älskar de där tribon (vet inte hur det stavas xD )du har ! ;D

och texten var as fin osså :P =)

pussar på dej ! =) <3<3<33

2009-02-04 @ 19:10:44
Postat av: Tessan

Maggie o Marita: Ja, alla som känner mig håller nog med om att det passar in :) Men jag försöker ju bättra mig!!

(tack marita)



Emlan: ja jag fastnade ju för det där med typsnitt, tror jag har laddat ner 100 olika eller nåt :D

Tack så mycket gumman!

2009-02-04 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0