Skavlöten

Idag har jag, farmor och fyra vovvar varit på utställning i Täby, skavlöten.
Jag gick med en hanvalp - Sigge och med en tik - Mocca.

Sigge var ensam i sin klass, fick en 1:a och hederspris.
Vidare till där han mötte bästa tikvalp om titeln BIR och BIM.
Tiken tog BIM:et och Sigge fick BIR:et.
Hans första utställning och han tyckte det var skit kul. Racea som bara den på gräsmattan. =)

Mocca fick bara en slät etta.

Ming och Micki fick båda två en 2:a.

Lite bilder:


Sigge

Sen var jag hos farmor och farfar och fikade en stund innan jag åkte hem.
Och kameran var framme då med.





Nu ska jag gå och smörja in mina onda axlar. Världens fulaste (tack vare tröjan) bränna har jag fått idag på axlarna....

Ajuste, vann en vinflaska idag på lotteriet som klubben hade.. gött gött..:)

Kommentarer
Postat av: sambon

jättefina bilder som vanligt älskling!



/Sambon, a.k.a "manshaggan" =)

2009-05-17 @ 01:33:04
Postat av: Tessan

Tack så mycket älskling! :)



Puss / Haggan (orginalet) :)

2009-05-18 @ 08:06:01
Postat av: Marita

WOW...du börjar bli en proffsfotograf gumman...

Puss puss

2009-05-18 @ 19:06:50
URL: http://browneyesgirl71.bloggsida.se
Postat av: Tessan

Naww, tack gumman! <3

Puss

2009-05-19 @ 09:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0