Hemma idag...

Jag gick hem från skolan igår, mådde jätte skumt. Kroppen känns olustig på nåt sätt.. jätte svårt att förklara. Huvudvärk, ont i benen och armarna. Ögonen känns tunga som bly.
Svärmor måste ha smittat tror jag då hon har legat halva veckan med nästan liknande symtom.
Hoppas iallafall att jag känner mig bättre tills imorgon då vi ska åka på studiebesök i Uppsala på Akuten och Ambulansen.

I Söndags jobbade jag och missade Elins konfirmation. Men jag var med på fikat efteråt iallafall.



Efter fikat åkte jag och Elin till stallet och skulle ta in hästarna, sen skulle vi egentligen hem till oss och plugga men så blev det inte. Elin red och jag fotade.



(det är svårt att fota i ridhuset, blixten är för dålig och utan blixt så blir minsta rörelse suddig, som tex händerna på denna bild)




Jag önskar att jag hade råd och köpa ett macro objektiv så jag knäppa ännu skarpare bilder på blommor och dyl. Det är jätte svårt med mitt vanliga kit objektiv. Blir alltid lite suddigt och svårt att fokusera. Men det får bli senare när plånboken är lite tyngre.


Hmm...Jag tror att min blogg har gått och blivit en bildblogg.. Hoppas det inte gör något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0