Babyboom

Fölisar och kattungar överallt hemma hos pappa och Eva just nu :)



Kommentarer
Postat av: nina

HEJ!! Vad glad jag blev när jag kom in på din blogg,förr va det ju lösenord:(. Hoppas allt e bra med dig. Bloggen är jättefin. Puss nina

2009-05-22 @ 10:40:53
URL: http://ninamaj.bloggsida.se
Postat av: Mäggie

Jag skulle nog hellre kunna tänka mig ett föl än en kattunge. Puss o kram

2009-05-22 @ 10:43:47
Postat av: Tessan

Nina: HEJ!! Tack så mycket! =) Ja, jag bestämde mig för att ta bort lösenordet igår.. Allt är bra här.. Allt bra med dig? Puss



Mäggie: Vart ska du ha den då? i vardagsrummet kanske? De är till salu tror jag, bara köpa :P Puss

2009-05-22 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0