Long time....

Ojoj, nu var det jätte länge sen jag skrev.
Vet inte varför men men, nu sitter jag här igen iallafall. =)

Min praktik går kanon bra. Har gjort 2 av 6 veckor än så länge.
Jag är super trött på kvällarna även om det inte är ett fysiskt jobbigt arbete men mer psykiskt. Alla nya intryck jag får gör att jag blir trött.

Tillsammans med praktiken ska jag göra en logg bok under 3 veckor där jag analyserar och reflekterar över sånt jag är med om. Sen ska jag sammanfatta allt och tillämpa det till alla lagar.
Jobbigt när man har en lärare som är lagkåt... **suck**
Och jag vet inte riktigt om jag klara av att göra det... får se...


Igår var jag, pappa och farmor till Mormor Ruth och grattade henne i efterskott..
Det var med blandade känslor. Jätte kul att träffa henne igen men även jobbigt.
Mormor har blivit jätte skruttig och gått ner i vikt, hon hör sämre än vanligt och talet är inte riktigt som det brukar vara.
Jag glömmer bort ibland att hon faktiskt är 99 år.
Hon har alltid varit jätte pigg och bodde hemma väldigt länge.
Men det var iallafall jätte kul att se henne igen..




Pappa och Mormor Ruth

(Måste ju bara passa på att berömma min pappa som är så duktig med viktnedgången)
Tummen upp!


Pappa hittade en bild på mig hos henne när jag var liten...

Kommentarer
Postat av: hehe

guud vad sööt!! (peter asså)



Du ser precis likadan ut juh ;)<3 pusspuss

2009-03-08 @ 12:32:41
Postat av: Anonym

vilken söt liten jordgubbssötis!

2009-03-08 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0