Nyårs bilder

Här kommer en del bilder från vårat nyårs firande. Det är Linda som har tagit alla bilderna. Tack gumman!




Vårat hus


Emil och Putte


Linda


Putte, Thomas, Jag, Mia och Henke


Henke, Min älskling och Mia


Thomas och min "plast" pappa Micke, Thomas har varit nere i Afghanistan och köpte med sig en as fin hatt till Micke, sitter som gjutet!! :)


Min mamma, vi spelade lite kort i väntan på tolvslaget


Bara några av fyrverkerierna


Linda och jag skålar in det nya året


Min fina faster!!














Bada balja är ett måste när man är uppe på Gräsö :)


Henke och Emil


Linda och Jessica


Och ja, efter den här bilden gick det utför....


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket fint upplägg av bilderna du gjort, dem berättade hela historien...

Puss

2009-01-04 @ 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0