Little Sis!!!

Idag kommer min underbara syster hit!
Hon ska vara här över helgen! Yieeppiiee!

Vi träffas alldeles för sällan tycker jag, men det blir så med tanke på avståndet...
Jag tror att hon tycker att jag är jätte dålig på att höra av mig men sen tror jag även hon vet att jag älskar henne och alltid finns här för henne, oavsett vad!!

Ska bli kul iallafall att hon kommer då det var länge sen hon kom och hälsade på, vi ska bara slappa och umgås i helgen. Sen ska vi hjälpa varandra att plugga till prov nästa vecka...
Tur att vi läser samma kurser!! :D





Pussar på henne!! <3

Kommentarer
Postat av: Marita

Hoppas ni får en kanonhelg tillsmmans. Pussen

2009-01-30 @ 17:03:22
URL: http://browneyesgirl71.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0