Lite besviken....

Idag har klassen och jag varit på studie besök på Akademiska....
Vi skulle sitta i en "kupol" och titta ner på en ryggoperation..
När vi väl kom in där så hade de redan börjat operationen, lite synd då vi hade velat varit med från början..
Men men... Vi satt där i max 40 minuter sen var de klara... Visst det var intressant och bra fast det hade inte gjort något om skolan hade sett till att vi fick komma till någon annan operation än bara en op som går jätte snabbt... Vi bor ju ändå en bit ifrån och det tog längre tid att åka in och hem än va vi satt där..

jaja... nu ska jag vara positiv! :P
Fick ju iallafall se en...

Jag och Mia åkte till Gränby efter och gick och tittade... Hittade ett par assnygga "retro" pumps från vagabond som satt som gjutet på fötterna och var assköna att gå i... VILL HA!!! De var dock lite för dyra för mig, en fattig stundent...

Nu ska jag dyka ner i boken igen och fortsätta läsa om -ts alla sjukdomar.. prov imorgon kl 9.00 sen "ledig" resten av dagen... Skönt som faen....

Kommentarer
Postat av: elinpelinplutt

M, N elr R

2009-02-04 @ 12:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0