Pessimist? Javisst!

Just nu är jag både glad och trött/less.
Glad över att våren äntligen är här!!
Så härligt med sol.

Trött på allt som har med skolan att göra.
Just nu känns det som om det är jätte mycket att göra och jag hinner inte riktigt med.
Men det är väl så längre fram på vår terminen för att det är flera kurser som ska vara klara innan sommaren.

Matten tänkte jag hoppa av, men beslöt mig igår för att göra ett försök iaf.
Skulle jag inte klara av det så finns ju alltid matten kvar att läsa och jag har lite förtur då jag nyss pluggat den.

Idag går vi kort dag, ska åka på ett studiebesök i Östhammar run ett tiden och innan det ska vi ha ett prov som jag fattar noll på, så nu ska jag sätta mig och försöka förstå vad alla jäkla latinska ord betyder...
Suck...

En liten blombild jag knäppte i helgen hos farmor.

Kommentarer
Postat av: Marita

Du fixar de där gumman....kämpa på en liten stund till...du är så duktig.

Puss o kram

2009-04-29 @ 09:38:02
URL: http://browneyesgirl71.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0